Mô tả công việc
  • Performing day to day operational activities in customer service
  • Giving excellent services to customers
  • Receive and respond to all incoming inquiries by: phone, email, Facebook, chat, other as needed.
  • Open for ideas and innovative solutions to enhance team productivities
Yêu cầu công việc
  • At least 6-month experiences in Customer Service or Call Center
  • Good at English both written and spoken.
  • Good communication skills and problem-solving skills
  • Willing to work on the weekend, national holidays, overtime if needed
  • Willing to work under shifting mode (Night shift including, 3-4 days/month)
  • Able to adapt to dynamic company culture and fast-paced working environment
  • Able to work under pressure and in a large team
Phúc lợi công việc
  • Bonus, reward on achieving non-revenue KPI (up to 1.5 million/month)
  • Extensive coaching and training
  • Annual health checkup
  • Social insurance, annual leave, recompense (holidays, Tet, 13-month salary)
  • Performance appraisals every year
  • All devices for work (laptop, phone) is sponsored
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 551 / 0
Logo Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh	Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Tầng 8 và Tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A Cộng Hòa - Phường 12 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/02/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Trung cấp

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 19 tới 30 tuổi
Customer Service Executive (E - Booking Service)
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn